Nowe technologie wymuszają na mieszkańcach miast, nowego podejścia do różnych problemów. I tak, jeśli w dawnych czasach, w biurach, sklepach, czy urzędach były wystawione tzw. książki uwag i zażaleń w które można było wpisywać swoje zażalenia, czy propozycje, tak dziś – pisanie na papierze nie jest “na topie”. Dziś mamy do dyspozycji elektronikę, odpowiednie programy dostępne nie tylko na komputer, ale także na telefon, czy tablet. W związku z tym, właśnie dla ludzi korzystających intensywnie ze swoich telefonów, magistrat w Bielsku Białej udostępnił specjalną aplikację ZgłoszeniaBB, poprzez którą będzie można zgłaszać wszelkie uwagi, usterki, czy problemy w mieście. Urzędnicy odpowiednio pochylą się nad każdym zgłoszeniem i postarają się im sprostać. Aplikacja działa już od tygodnia. Poprzez nią zdołano rozwiązać już ponad 110 zgłoszeń. Rzecznik prasowy magistratu Tomasz Ficoń mówi, że obsługa samej aplikacji jest bardzo prosta. Najpierw wybiera się konkretną kategorię, poprzez którą sama interwencja jest odsyłana do konkretnego działu w magistracie. Rezultaty zgłoszenia można śledzić także na swoim telefonie.
Zdjęcie: www.radiobielsko.pl