Dzisiejsze miejsca pracy w biurach industrialnych są bardziej atrakcyjne wizualnie, funkcjonalne i otwarte niż kiedykolwiek wcześniej. Ale w świecie sześciennych projektów w jaki sposób estetyka biura przemysłowego zyskała na popularności? Zaskakująca odpowiedź: ruch artystyczny w Nowym Jorku po II wojnie światowej przygotował grunt pod nowe podejście do projektowania miejsca pracy, które ma wpływ na to, jak pracujemy dzisiaj w XXI wieku.

Wybór przemysłowych mebli biurowych może wydawać się trudnym zadaniem. Ale nie martw się, nie musi to być stresujące – dzięki tym wskazówkom proces planowania i wyboru będzie przebiegał płynnie.

1. Sporządź listę swoich podstawowych potrzeb.

Lista kontrolna dla przemysłowych mebli biurowych jest absolutną podstawą. Jeśli zaczniesz myśleć o meblach do swojego środowiska przemysłowego, zacznij od podstaw. Ile osób będzie pracować w twojej przestrzeni i jakie przedmioty są niezbędne, by skutecznie wykonywać swoją pracę? Potrzebujesz drukarki lub kopiarki w biurze, może ekspresu do kawy? Czy będzie zapotrzebowanie na miejsca spotkań lub miejsca do współpracy? Architekci i projektanci nazywają to programowaniem procesu.

2. Miejsce dla dokumentów i materiałów eksploatacyjnych

Główną częścią całego procesu programowania jest uwzględnianie potrzeb związanych z archiwizacją i przechowywaniem. Pliki i materiały eksploatacyjne mogą zajmować przyzwoitą ilość miejsca w dowolnym środowisku biurowym, nawet w miejscu pracy w przemyśle. Czy musisz przechowywać fartuchy laboratoryjne, środki ochrony osobistej lub narzędzia? Jeśli tak, wymaga to osobnego myślenia na temat szafek czy regałów do przechowywania?

Czy tworzysz zlecenia pracy lub chcesz przechowywać pliki archiwalne? Jeśli tak, to szafy segregujące – wolnostojące lub pod powierzchnią roboczą – będą wymagane jako część ogólnego układu mebli.

3. Oceń swoją lokalizację

Czy Twoja powierzchnia biurowa będzie znajdować się w nowo wybudowanym budynku czy istniejącym obiekcie? Istniejące struktury mogą wymagać modernizacji z dodatkowymi spadkami mocy lub danych, a przemysłowe meble biurowe mogą wymagać planowania wokół istniejących punktów dostępu do zasilania i danych.

Nowa konstrukcja zapewnia większą elastyczność przy planowaniu nowego wyposażenia. Kolejną kwestią dotyczącą starszych urządzeń jest dostęp. Czy budynek ma windę towarową i drzwi wystarczająco szerokie, aby pomieścić nowe przemysłowe meble biurowe?

Oprócz oceny obiektu jako całości, spójrz na przestrzeń, w której planujesz się zmieścić. Czy jest jakieś naturalne światło? Czy twoje nowe miejsca pracy będą skierowane na północ lub na południe? Jest to często pomijana kwestia planowania. Okna wychodzące na południe mogą powodować odblaski i wahania temperatury wnętrza. Potrzebne mogą być zasłony okienne lub dodatki architektoniczne, aby zwiększyć produktywność i komfort pracowników.

 4. Wybierz meble, które działają zgodnie z Twoimi potrzebami

To może być najważniejsze przy wyborze nowych przemysłowych mebli biurowych. Rodzaj pracy, którą Ty i Twoi pracownicy będą wykonywać w nowej przestrzeni biurowej, określi, jakich mebli potrzebujesz.

Jeśli przeprowadzasz testy chemiczne lub pracujesz w wyższych temperaturach, musisz wybrać odpowiednie materiały powierzchniowe, aby zapobiec uszkodzeniom lub zanieczyszczeniom. Jeśli zestawiasz ciężki sprzęt, rozmiar stołu warsztatowego i wymaganych akcesoriów ulegnie zmianie. Jeśli sprzęt jest ciężki, może być wymagany wytrzymały przemysłowy stół warsztatowy. Ławki te będą miały obciążalność do 5000 kg.

Więcej podpowiedzi na ten temat znajdziesz zaglądając tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!