Dlaczego bielscy przedsiębiorcy również powinni inwestować w wideo marketing?

1 Komentarz

Jeszcze niedawno w świecie marketingu było głośno na temat tego, jak potężną rolę w reklamie będzie pełnił film. Ale przyszłość już nadeszła. Na całym świecie w samym ubiegłym roku ogromna ilość firm zaczęła korzystać z content marketingu wideo. Spośród tych firm większość uważa, że marketing wideo jest ważną częścią ich strategii reklamowej. Wideo rozwija się szybko i osiągnie nowe wyżyny szybciej niż myślimy. Trend ten jest napędzany przez zdecydowaną większość światowych firm, które uważają, że marketing wideo daje im dobry zwrot z inwestycji – lokalne, więc i bielskie także powinny zacząć korzystać z tych trendów.

Niewątpliwie marketing wideo jest jednym z najnowszych dodatków do zestawu narzędzi promocyjnych. Nadal możesz mieć wątpliwości….

  • Czy naprawdę warto rozważyć wykorzystanie filmów do promowania swojej firmy?
  • Czy masz wystarczające zasoby do tworzenia i używania treści wideo w swoim marketingu?

Odpowiedź jest prosta: tak, warto, a więcej o tym możesz przeczytać tutaj https://playcolors.pl/filmy. Warto nie tylko dlatego, że wszyscy to robią, ale dlatego, że wideo jest jednym z najbardziej wszechstronnych i opłacalnych cyfrowych narzędzi marketingowych. Oto jeszcze kilka dodatkowych powodów, dla których powinieneś teraz korzystać z marketingu wideo.

Wideo zwiększa konwersje i sprzedaż

Najpierw najważniejsze. Filmy mogą przynieść ci poważne pieniądze. Dodanie wideo produktu na stronie docelowej może zwiększyć liczbę konwersji o 80% (!). Wideo działa dobrze bez względu na kategorię, w której je wdrażasz.

Wideo może również prowadzić bezpośrednio do sprzedaży. Badania pokazują, że 74% użytkowników, którzy obejrzeli film wyjaśniający o produkcie, później go kupiło. Więc lepiej zacznij tworzyć swoje ekscytujące filmy produktów już teraz!

Jeśli o tym pomyślisz, skuteczność wideo nie jest nawet tak zaskakująca. W końcu wzrok jest naszym najbardziej dominującym zmysłem. Większość informacji przesyłanych do naszego mózgu jest wizualna. Jeśli więc zdjęcia mogą znacznie zwiększyć zaangażowanie, wyobraź sobie, co mogą zrobić ruchome obrazy w Twojej kampanii reklamowej.

Wideo – wielki zwrot z inwestycji

Aby jeszcze bardziej Cię podekscytować myślą o wykorzystaniu wideo w swoich kampaniach dodamy, że ogromna ilość firm twierdzi, że wideo zapewnia dobry zwrot z inwestycji. Mimo, że produkcja wideo nie jest jeszcze najłatwiejszym ani najtańszym zadaniem, to się opłaca. Poza tym narzędzia do edycji wideo online są stale ulepszane i stają się coraz tańsze. A nawet twój smartfon może już dawać filmy całkiem przyzwoitej jakości.

Kolejną dobrą wiadomością jest to, że Twoje filmy nie muszą być idealne. Liczy się treść! Najnowsze badania pokazują, że użytkownicy najczęściej zniechęcają się filmami, które nie wyjaśniają wystarczająco produktu lub usługi. Niska jakość i zły wygląd nie miały większego znaczenia. Można więc powiedzieć, że wideo jest jak pizza – nawet gdy jest źle, nadal jest całkiem nieźle!

To zaufanie jest podstawą konwersji i sprzedaży. Ale budowanie zaufania powinno być celem samym w sobie. Cała koncepcja content marketingu opiera się na zaufaniu i tworzeniu długoterminowych relacji – i na to właśnie pozwala wideo marketing.

Komentarze dla wpisu “Dlaczego bielscy przedsiębiorcy również powinni inwestować w wideo marketing?”

Pozostaw odpowiedź http://bravotango.pl Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!