Prezenty firmowe od lat są wykorzystywane do budowania relacji z nowymi klientami, utrzymywania zadowolenia obecnych klientów i zachęcania pracowników do poprawy wyników. Te prezenty to wspaniałe zadanie do promowania firm i nowo wprowadzanych produktów. Wybór prezentów firmowych może być żarliwym zadaniem, ponieważ musisz wybrać coś, co zbuduje właściwy wizerunek Twojej firmy i pomoże wzmocnić relacje z partnerami i klientami. I musisz wybrać coś efektywnego w ramach ustalonego wcześniej budżetu. Oto kilka cennych wskazówek, które należy wziąć pod uwagę przed zakupem prezentów firmowych.
Przydziel swój budżet
Konieczne jest wcześniejsze ustalenie budżetu na zakup upominków firmowych na wszelkiego rodzaju okazje i imprezy promocyjne. Nie przepłacaj i upewnij się, że wszystko ogranicza się do budżetu firmy. Zawsze pamiętaj o uwzględnieniu kosztów pakowania prezentów i wysyłki w budżecie. W końcu prezent musi wyglądać atrakcyjnie, aby pozostawić trwałe wrażenie w umyśle obdarowanej osoby. Takie upominki świąteczne dla klientów mogą przynieść firmie naprawdę duże korzyści.
Preferuj przydatne prezenty
Użyteczność jest kluczem. Wybierając prezenty firmowe upewnij się, że kupujesz coś, z czego obdarowany będzie mógł korzystać na co dzień i będzie trwał dłużej. Dzięki temu Twoi klienci i klienci będą myśleć o Twojej firmie za każdym razem, gdy skorzystają z podarowanego przez Ciebie prezentu, takiego jak kubki do kawy, USB, zegar ścienny itp. Jest to doskonały sposób na ponowne nawiązanie kontaktu z Twoją marką.
Bez kompromisów w zakresie jakości
Prezenty firmowe są najlepszym narzędziem do wzmacniania relacji z klientami i klientów w celu uzyskania powtarzających się transakcji biznesowych. Odzwierciedlają wizerunek Twojej marki i firmy, więc nigdy nie idź na kompromis z jakością prezentów tylko po to, aby zaoszczędzić trochę pieniędzy. Unikaj wszelkiego rodzaju tandetnych prezentów o niskiej jakości, które mogą zrujnować Twój wizerunek. Przy odpowiednim planowaniu i badaniach możesz sobie pozwolić na zakup wysokiej jakości i imponujących upominków firmowych bez nadwyrężania budżetu.
Weź pod uwagę różnice kulturowe
Mając globalny zasięg, musisz mieć klientów z różnych krajów. Aby kupić dla nich prezenty firmowe, należy dobrze znać tradycje związane z prezentami w ich kraju lub stan, z którego pochodzą. Na przykład w Chinach prezenty nigdy nie są opakowane na biało, ponieważ ten kolor kojarzy się ze śmiercią. Jeśli to możliwe, unikaj prezentów związanych z płcią i zamawiaj prezenty unisex. Wszystkie te informacje uchronią Cię przed kupowaniem prezentów, które mogą spowodować urazę Twoich pracowników i klientów.
Wybierz prezenty z perspektywy wydarzenia
Prezenty firmowe są wręczane przy różnych okazjach, takich jak:
-święta,
-imprezy promocyjne,
-premiery nowych produktów itp.
Klimat i tematyka tych wszystkich wydarzeń są różne, więc trzeba odpowiednio kupować prezenty firmowe. Jeśli jest to wydarzenie biurowe, wybierz coś dla pracowników, z których będą mogli korzystać w biurze podczas pracy nad swoimi projektami.