Red: Każdy zna irytujący i nieprzerwany dźwięk telefonu, kiedy wszystko co chce się zrobić sprowadza się do wyrzucenia gadżetu za okno. Jak się jednak okazuje – może się bez tego obyć bo są inne rozwiązania, dzięki którym problem się ten rozwiąże. O jakich nowinkach technicznych mowa? O tym porozmawiamy dzisiaj z Panem Krzysztofem – właścicielem sklepu z akcesoriami telefonicznymi w Bielsku-Białej.

P.Krzysztof: Owszem, z przyjemnością opowiem o swoim odkryciu – centralce telefonicznej. Jest ona moim zdaniem jedną z najnowocześniejszych i najmądrzejszych opcji w dziedzinie telekomunikacji biznesowej. Poprzez jej powstanie udało się umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom dysponowanie wyrafinowanym systemem telefonicznym bez inwestycji w sprzęt.

Red: Brzmi świetnie, czy mógłby Pan rozwinąć temat? W jaki dokładnie sposób firmy mogą korzystać z centrali telefonicznej dla biznesu?

P. Krzysztof: Centrala dla telefonów komórkowych jest wykorzystywana przez firmę na wiele różnych sposobów. Przede wszystkim służy jako operator automatyczny, nawiązując połączenie z obiektem bez konieczności obsługi operatora. Jako całość może niemalże prowadzić biznes w wyborze komunikacji biznesowej. Bezproblemowo integruje system zarządzania połączeniami z istniejącymi numerami telefonów komórkowych, zapewniając skuteczne zarządzanie połączeniami. Dzięki nowatorskim funkcjom połączeń, takim jak: przekazywanie połączeń, powiadomienia poczty głosowej i nagrywanie rozmów, małe firmy mogą zmieniać sposób komunikacji z klientami!

Red: Dlaczego firma potrzebuje centrali telefonicznej w takim razie?

P.Krzysztof: Technologia konsekwentnie stoi na stanowisku, że każdy poprawiony sposób prowadzenia działalności to coś dobrego dla działalności gospodarczej. Nie wierzysz, że centralka telefoniczna może pomóc twojej firmie? Zastanów się nad własnym interesem – nie każdy pracownik pracuje przy pomocy stałego miejsca pracy, a telefony są bezustanne. W ten sam sposób można stworzyć opisy pracy pośredników w obrocie nieruchomościami, pracowników służby zdrowia, przedstawicieli handlowych, techników – to miejsca, w których ważną rolę odgrywają centralki telefoniczne. Technologia ta sprawia, że pracownicy są przez cały czas dostępni, ale bez niedogodności związanych z tym, że ich osobista przestrzeń przestała działać, jeśli nie odpowiedzieli na dane numery. Telefon komórkowy przenoszony przez nich w kieszeni przez cały czas może być zintegrowany z mobilnym systemem centrali i może to udostępniać klientom i współpracownikom w godzinach pracy; Nie wspominając o tym, że w ten sposób zapewnia się firmie profesjonalne rozwiązanie do komunikacji głosowej.

Red: Zatem jeśli miałby Pan wymienić najważniejsze korzyści, jakie wynikają z zainstalowania centralki telefonicznej dla swojej firmy co by to było dokładnie?

P.Krzysztof: Początkowa oszczędność kosztów, potem stałe oszczędności, elastyczność geograficzna, podniesiona wiarygodność firmy, skalowalność, szybka konfiguracja oraz łatwość obsługi.

Red: Dziękuję za rozmowę!

Wywiad pomogły opracować Hurtownie GSM – dziękujemy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!