Klient Premium – to wymagająca osoba, która zna swoją wartość i doskonale wie, czego chce. Gotowa płacić najwięcej wśród wszystkich klientów, potrzebuje wysokiej jakości zabiegów kosmetycznych i doskonałej obsługi; nie wstąpi jednak do salonu, który nie spełnia wizualnie jej oczekiwań. Jak dostosować wystrój salonu pod najbardziej wymagających klientów – zobacz poradnik przygotowany przez https://cosmed24.pl/?

Styl, elegancja i funkcjonalność

Meble dostosowane pod klientów Premium muszą być nie tylko funkcjonalne i wygodne; salon powinien zachęcać również wyglądem. Warto umeblować go w jednym, konkretnym stylu – obecnie ciągle rządzi stylowy minimalizm, do którego nijak nie pasuje tysiąc bibelotów i niepotrzebnych ozdób. Zbyt wiele elementów rozprasza i kojarzy się po prostu negatywnie. Nie liczy się bowiem ilość, a jakość – i na tym powinniśmy się skupić. Lepiej kupić mniej wyposażenia, a postawić na jego funkcjonalność i elegancję.

(Sprawdź nowości na https://cosmed24.pl/blog/)

Podczas meblowania salonu kosmetycznego powinniśmy skupić się nie tylko na meblach związanych stricte z wykonywanymi usługami, ale również na poczekalni i meblach do przechowywania produktów i narzędzi. Wszystkie szafki powinny być ładne dla oka, dobrze i solidnie zamontowane (zły montaż jest widoczny gołym okiem!) i utrzymane w najwyższej czystości. Kiepska jakość materiału łatwo ulega zniszczeniom i traci ładny wygląd przy codziennym czyszczeniu i dezynfekcji. Warto postawić zatem na materiały wytrzymałe, odporne na czyszczenie i upływ czasu

Wszelkie kanapy i fotele powinny być wygodne i wykonane z dobrej jakości, miękkiej skóry. Zamiast kupować do poczekalni niepotrzebne katalogi reklamowe i gazety w ilości hurtowej, lepiej zadbać o przytulny klimat wnętrza. Szklane gabloty prezentujące produkty kosmetyczne czy fryzjerskie wyglądają luksusowo i przyciągają uwagę, podobnie jak duże, oświetlane naokoło lustra.

Dla najbardziej wymagających klientów dobrze zakupić luksusowe elementy meblowe, takie, jak elektryczne fotele kosmetyczne, które zapewniają wygodę i luksus zarówno dla klienta, jak i dla pracownika salonu.

Czy detale się liczą?

Owszem – a detale to nie tylko ozdoby, lecz w salonach – przede wszystkim urządzenia, które wykorzystujemy przy codziennej pracy. Warto już dziś wymienić suszarki, lokówki i prostownice w salonie fryzjerskim; porysowane i takie, na których widać upływ czasu powinny już dawno przejść na emeryturę. W salonach manicure można już teraz kupić nowe, prestiżowe lampy – tak, my doskonale wiemy, że od pewnej półki cenowej ich moc i parametry się nie zmieniają, warto jednak dla klientów zadbać o lepszy look urządzeń. Farby, lakiery i inne produkty powinny kojarzyć się z luksusowymi firmami na wysokim poziomie; używane marki tworzą renomę salonu. Absolutnie nie można sobie pozwolić na pootwierane farby, niewytarte tubki czy umazane miseczki. Wszystko co cieszy oko, sprawia, że klienci czują się dobrze, kiedy używamy tego na nich. To trochę jak efekt placebo; ale ile daje!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!