Handel, nigdy jak w obecnym czasie, w takim tempie nie szukał coraz to nowych rozwiązań sprzedażowych w celu pozyskania klienta. Dzisiaj klient jest najważniejszy w procesie sprzedaży, dlatego z myślą o nim przygotowuje się wiele atrakcji cenowych, super ofert, z których zawsze warto skorzystać.

Coraz częściej spotkać można wielką fetę jaką organizują sklepy w związku z obchodzeniem rocznicy swojej działalności. Te zaczynają się już od pierwszej piątki, a niezwykle popularne staje się świętowanie 25 lat pracy danego sklepu lub sieci handlowych. Ta niebagatelna okazja służy, aby przypomnieć swoim klientom o istnieniu sklepu i tym samym zaprosić nowych konsumentów do sprawdzenia promocyjnej oferty. Dla sklepu jest to również okazja do podkreślenia swojej długiej tradycji sprzedażowej, trwania na rynku mimo olbrzymiej konkurencji i wskazanie na tysiące zadowolonych konsumentów.

Poza tym zawsze pojawia się przegląd proponowanych towarów, asortyment jest zazwyczaj bardzo bogaty, a promocje wskazują, które produkty będzie można zakupić w tym właśnie szczególnym dniu. Często jest to jednak mimo wszystko zapowiedź bardzo ogólna zachęcająca klienta do odwiedzin sklepu, bo czeka na niego mnóstwo niespodzianek. Owszem, jeżeli ma to pozostać formą niespodzianki, to wszystkich atrakcji i przygotowanych niespodzianek zdradzić nie można. Ciekawość jest w tym przypadku elementem decydującym, wiedzie klientów prosto do tego sklepu.

W tym dniu klienci mają możliwość posmakowania okazjonalnego tortu i być poczęstowanymi filiżanką kawy i poczuć się, jak gdyby otrzymali moj kod promocyjny. Takie możliwości stwarza usytuowanie ogródków ze stolikami i krzesełkami. Na ten dzień często sklepy zamawiają hostessy do promowania swoich atrakcyjnych wyrobów spożywczych czy wędliniarskich. Przemieszczająca się z gracją pani, proponuje smaczne przekąski, które później przekładają się na wyniki sprzedaży. Jeżeli efekt nie nastąpi w danym dniu, to w kolejnych już na pewno. Opcją, która ma zachęcić do zakupu promowanego towaru, jest informacja ze strony pani kasjerki, że to już 1320 produkt sprzedany tego dnia. W momencie, kiedy ten towar można kupić za niezwykle niską cenę, wówczas szybko trafia informacja zwrotna do kupującego, że nie jest sam w zakupie tego towaru, że już tylu przed nim stało się jego posiadaczem. Taka informacja ugruntowuje klienta w poczuciu dobrze dokonanego zakupu.

W dniu „urodzin sklepu” nie braknie promocji na atrakcyjne wybrane towary z tzw. „wyższej półki”. Szczęśliwców, którzy staną się posiadaczami takiego produktu jest niewielu, gdyż zazwyczaj towar ten występuje w ograniczonych ilościach. To sprawia, że w dniach niecodziennych dla sklepu już sporo godzin przed jego otwarciem ustawiają się długie kolejki przypominające czasy PRL-u.

Aby ułatwić zrobienie zakupów dorosłym, organizatorzy święta nie zapominają o najmłodszych. Dla nich także przygotowanych jest szereg atrakcji, które w dużym stopniu są przeprowadzane przez animatorów zajęć dla dzieci. Najmłodsi mają dostęp do stolików z kredkami i obrazkami do kolorowania, mogą zająć się puszczaniem kolorowych baniek, a także skorzystać z malowania buźki czy modnych ostatnimi czasów tatuaży.

Im większa impreza, tym ciekawsze atrakcje i dlatego dzień ten, przed niektórymi sklepami, przemienia się w małe, wesołe miasteczko pełne zjeżdżalni, dmuchanych zamków i innych przyjemności. Na odchodne dla wielu maluchów sklep przygotowuje drobne upominki w postaci kredek, baloników czy płynów do robienia baniek. Malucha zawsze każdy prezent cieszy, a rodzice lubią korzystać promocji sklepowych, gdzie ich pociechy znajdą opiekę, a oni sami mogą skorzystania z super ofert cenowych na niektóre produkty.

Artykuł może zawierać treści komercyjne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!