To fakt: wszystkie firmy chcą więcej ze swojego biznesu. Istnieje cały świat skomplikowanych strategii marketingowych, ale co powiesz na powrót do podstaw? Czasami stare sposoby są naprawdę najlepsze.

Zewnętrzne gabloty ogłoszeniowe i tablice reklamowe od dziesięcioleci przyciągają uwagę nowych klientów i intrygują dotychczasowych. Nie ma powodu, dla którego ta wypróbowana i przetestowana metoda nie miałaby działać również i w Twojej firmie! Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak najlepiej wykorzystać zewnętrzne tablice reklamowe i gabloty ogłoszeniowe.

Co to jest i o co w tym chodzi?

Tablice i gabloty reklamowe są zaprojektowane w celu zapewnienia przestrzeni marketingowej/reklamowej poza Twoją firmą i często mają dwustronne panele do wyświetlania różnych komunikatów lub ofert. Dostępne są we wszystkich kształtach i rozmiarach, od szyldów naściennych i tablic w kształcie litery A po tablice kredowe, szyldy wahadłowe po banery z flagami — ale niezależnie od wybranego stylu, szyld zewnętrzny może pomóc Ci przyciągnąć nowych klientów do Twojej firmy.

Pomysł polega na tym, że ktoś przechodzący lub przejeżdżający obok zobaczy gablotę, a następnie zastanowi się, czy odwiedzić Twój lokal. Może to zapewnić natychmiastową reakcję (np. ktoś przechodzący chodnikiem widzi Twoją ofertę i decyduje się wejść do Twojego sklepu) lub opóźnioną (widzi szyld, zapamiętuje szczegóły i decyduje się wrócić później).

Dlaczego gabloty zewnętrzne są tak skuteczne?

Większość materiałów reklamowych, na przykład plakaty lub witryny wystawowe, jest zwykle dołączana do sklepu lub lokalu lub stanowi jego część. Z kolei gabloty zewnętrzne wyróżniają się na tle Twojej firmy, przekazując Twoje komunikaty marketingowe bezpośrednio przechodniom, umieszczając je na ich trasie: w istocie, aby uniknąć wpadnięcia na nie, muszą na to patrzeć.

Idąc ruchliwą ulicą, większość ludzi ma tendencję do kierowania wzroku nieco w dół, aby uniknąć potknięcia się lub wpadnięcia na ludzi, co oznacza, że taki wariant jest bardziej widoczny dla przeciętnego pieszego niż inne formy reklamy umieszczane na wysokości oczu.

Tablice reklamowe i gabloty ogłoszeniowe również tworzą złudzenie optyczne – rozszerzają fizyczną obecność Twojej siedziby dalej na ulicę, podświadomie sprawiając, że Twoja firma wydaje się większa i bardziej uzasadniona. Jeśli Twoja firma znajduje się z dala od naturalnego strumienia ruchu pieszego, może to przynieść różnica między ludźmi, którzy wiedzą, że Twoja firma istnieje, a nie. Może to oznaczać różnicę między wieloma odwiedzającymi lub żadnymi.

Co wybrać?

Rodzaj opcji, którą wybierzesz, powinien być skuteczną reklamą dla Twojej firmy i lokalizacji. Możesz dzisiaj z łatwością znaleźć szereg różnych wzorów, które pasują do wszystkich celów. Klasyczne projekty są niezwykle łatwe w instalacji i obsłudze. Opcje reklamowe w kształcie litery A są często dostępne z wstępnie zadrukowaną grafiką winylową lub kieszeniami na plakaty, które można łatwo wymieniać za pomocą zatrzaskowych tablic plakatowych z ramkami zatrzaskowymi. Do wyboru jest wiele stylów i rozmiarów, na pewno znajdziesz coś w sam raz!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!