Pozornie nieuchwytny, ciągle zmieniający się cel, SEO nie jest zadaniem, które wystarczy wykreślić z listy kontrolnej. Opracowanie skutecznej strategii, która będzie pasować do Twojej wyjątkowej firmy lub organizacji non-profit, wymaga czasu i prób i błędów. Co więcej, SEO stale ewoluuje wraz z resztą świata technologii, wymagając od tych, którzy chcą zoptymalizować swoje treści, zwinności i zdolności adaptacyjnych. Ale istnieje kilka ustalonych taktyk, które zostały zaakceptowane w całej branży, które w połączeniu pomagają skutecznie iść w kierunku lepiej zoptymalizowanej witryny. Jak więc odróżnić mity SEO od prawdy?

Mit #1 Słowa kluczowe to najlepszy sposób na poprawę rankingów.

Kiedyś wybranie listy głównych słów kluczowych do uszeregowania było poszukiwaną ścieżką do poprawy rankingów SERP. Wybierz kilka dobrych słów kluczowych odpowiednich dla Twojego obszaru usług, zoptymalizuj dla nich zawartość witryny i … voila! Ale jest rok 2021 i Google stał się o wiele mądrzejszy, używając dłuższych fraz i semantyki, a nawet wyszukiwania głosowego, aby określić, jakie treści udostępniają użytkownikom. Strategia SEO oparta wyłącznie na słowach kluczowych o dużej liczbie wyświetleń nie będzie już działać. Oto kilka wskazówek, o których należy pamiętać, zbliżając się do słowa kluczowego w strategii SEO.

Rozważ swoją grupę docelową

Prawdą jest, że ostatecznie to Ty określasz słowa kluczowe / frazy, które będziesz śledzić w rankingach. Ale te słowa kluczowe nic nie znaczą, jeśli użytkownicy nie wyszukują ich, aby Cię znaleźć. Nie myśl tylko o tym, za co chcesz uzyskać rangę – wejdź do głowy użytkownika. Jeszcze lepiej, użyj narzędzi takich jak Google Search Console, aby znaleźć najlepsze wyrażenia.

Twórz grupy tematów, a nie listę słów kluczowych


Klastry tematyczne dostarczają więcej informacji niż lista słów kluczowych, ponieważ pozwalają zmapować
informacje takie jak:

  • Podstawowe tematy (i najważniejsze słowa kluczowe i podstawowe treści, które do nich pasują)
  • Podtematy (i słowa kluczowe long tail i powiązane z nimi treści)
  • Wewnętrzne powiązanie między nimi

Nadaj priorytet słowom kluczowym typu longtail

Jak wspomniano powyżej, nie można polegać wyłącznie na optymalizacji słów kluczowych o dużej objętości, aby podnieść swoje rankingi SERP. Zamiast tego skup się na słowach kluczowych long tail i z takimi ustaleniami odwiedź sklep z linkami seo. Pamiętaj też, że mniej popularne słowa kluczowe znajdujące się na dole ścieżki są skierowane do większej liczby niszowych odbiorców, ale są zgodne z rosnącym obecnie zaawansowaniem wyszukiwarek.

Mit #2 Bezpieczeństwo witryny nie wpływa na rankingi.

Ten mit dotyczący SEO jest szczególnie niebezpieczny. Https vs. http ma ogromne znaczenie dla większości użytkowników, którzy chcą mieć pewność, że ich dane są szyfrowane i chronione. Google wie o tym i posunął się nawet do umieszczenia ostrzeżenia „niezabezpieczone” na wszystkich stronach http zbierających dane (formularze, pola informacyjne itp.). Co więcej, powiedzieli wprost, że gdyby porównać dwie identyczne witryny, ale jedną bezpieczną i jedną nie, bezpieczna witryna uzyskałaby nieco wyższą pozycję w rankingu.

Artykuł Powstał Podczas Współpracy z Seochess.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!