Prowadzenie firmy wymaga zadbania o to, by pracownicy mieli wygodne i komfortowe stanowiska pracy. Jednym z najważniejszych elementów wykorzystywanych do wykonywania obowiązków zawodowych są telefony, komputery oraz dostęp do internetu. Powinny być one niezawodne, aby zapewniały szybkie i bezproblemowe połączenia z potencjalnymi klientami czy partnerami biznesowymi. Na początku działalności właściciel firmy musi natomiast zdecydować, czy stawia na telefony stacjonarne, czy jednak lepszym rozwiązaniem będzie służbowy telefon komórkowy.

Jeszcze do niedawna w większości firm funkcjonowały wyłącznie telefony stacjonarne. Jest to z pewnością wygodne rozwiązanie dla tych pracowników, którzy swoje obowiązki zawodowe wykonują wyłącznie przy biurku. Jednak w wielu firmach w ostatnich czasach zwiększyła się mobilność pracowników, którzy aktywnie kontaktują się z klientami poza siedzibą firmy. Nie brakuje też osób, które wykonują swoją pracę zdalnie i nie mają możliwości korzystania ze stacjonarnych telefonów służbowych. Tymczasem także na pracy zdalnej, pracownicy muszą mieć zapewnione odpowiednie narzędzia do pracy, w tym telefony. Nie mają bowiem żadnego obowiązku, aby własny, prywatny sprzęt wykorzystywać do wykonywania obowiązków zawodowych. Nic więc dziwnego, że w ostatnich latach rośnie oferta operatorów komórkowych przeznaczonych dla firm.

Wygoda, niskie koszty i funkcjonalność

Służbowe telefony komórkowe są wyjątkowo wygodne w użytkowaniu. Pracownicy mogą je odbierać w różnych miejscach, niekoniecznie tylko wtedy, gdy są przy biurku. Ułatwia to komunikację na linii klient – firma. Jeśli klienci nie mogą dodzwonić się do firmy, często korzystają z usług konkurencji. Jeśli firma ma telefony komórkowe, dużo łatwiej jest jej nawiązać kontakt z klientami. Usługi operatorów komórkowych dla firm są też bardzo często korzystne pod względem finansowym. Dla wielu firm może to być spora oszczędność, gdy zamienią telefony stacjonarne na komórkowe. Co więcej, pracownicy wyposażeni w służbowe telefony to także wartość dodana, jeśli chodzi o wizerunek firmy i budowanie przewagi konkurencyjnej. Trzeba jednak pamiętać, aby ustalić jasne i przejrzyste zasady korzystania z telefonów. Pracownicy powinni użytkować je wyłącznie w związku z wykonywaną pracą. Z drugiej strony – pracodawca nie może wymagać, by byli pod służbowym telefonem zawsze. Pracownik ma pełne prawo całkowicie wyłączyć telefon służbowy poza godzinami pracy.

Dobry serwis telefonów

Jeśli firma opiera swoją działalność i komunikację z klientami na telefonach komórkowych, warto już na starcie znaleźć dobry serwis telefonów, który przyda się w każdej sytuacji, w której telefony będą wymagały naprawy, usunięcia usterki czy problemu z systemem. Dobry serwis apple Warszawaczy podobny serwis w innej lokalizacji powinien być przede wszystkim sprawdzony i przetestowany. Najlepiej do celów firmowych wybierać serwisy, które cieszą się pozytywnymi opiniami wśród klientów, działają szybko i sprawnie, a na naprawę i zwrot telefonu nie trzeba czekać przez wiele dni. Czas i sprawność naprawy to kwestie o wiele ważniejsze niż koszty usług. Nie szukajmy wiec serwisów, które będą najtańsze – o wiele lepiej wybierać te, które uważane są za najlepsze na rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!