W czasach gdy deweloperzy sprzedają większość mieszkań, zanim te się jeszcze wybudują – odpowiednio przygotowane materiały marketingowe są niezbędne. Najważniejszą rolę odgrywają fotorealistyczne wizualizacje 3D – to one przedstawiają największe zalety mieszkania.
Wizualizacje 3D – dlaczego są tak ważne?
Dobrze wykonana wizualizacja sprzedaje mieszkania. Mogą być z lotu ptaka i pokazywać całe osiedle, podkreślając zieleń i spokojną okolicę. Mogą też pokazać z bliska front budynku – a przyszły nabywca z łatwością wyobrazi sobie siebie w tym miejscu w przyszłości. Wizualizacje z pozycji człowieka pokażą jak będzie wyglądało otoczenie każdego dnia – place zabaw, ogródki, tarasy – wizualizacje pomagają oddać urok dobrze przemyślanej inwestycji.
Dobrym rozwiązaniem jest ukazanie przekroju mieszkania za pomocą rzutów 3D – które są bardziej wizualnie przekonujące niż rysunek i wymiary na kartce. To tutaj nabywcy zobaczą jak mogą rozplanować poszczególne pomieszczenia i ile jest w nich faktycznie miejsca.
Wizualizacje wnętrz i wirtualne spacery
Wizualizacje wnętrz odgrywają równie ważną rolę. To one pokazują jak fantastycznie przyszły właściciel może urządzić mieszkanie. Podział na strefy, przestrzeń – a także gustowne dodatki i nowoczesne sprzęty – działają bardzo sugestywnie. To w wizualizacjach zakochują się przyszli mieszkańcy. Rozwinięciem idei wizualizacji są wirtualne spacery 3D – wideo lub interaktywny program, za pomocą którego zainteresowani nabywcy mogą „zwiedzić” nieruchomość – nawet jeśli jeszcze nie została wybudowana! Zmniejsza to znacznie koszty poniesione na marketing – deweloper nie musi budować makiety ani wykańczać pokazowego mieszkania.
Broszury, foldery… pokaż swoją inwestycję z jak najlepszej strony!
Gdzie możesz zaprezentować wizualizacje swoich inwestycji? Na dobrze zaplanowanej stronie internetowej oraz na kartach mieszkań/domów. To swoiste wizytówki inwestycji. Są podstawą przy sprzedaży nieruchomości. Tutaj zamieść techniczne aspekty mieszkania – rzuty, wielkości, układy pomieszczeń – ale również atrakcyjną wizualizację – np. w postaci rzutu 3D. Tutaj możesz zaprezentować najlepsze atuty konkretnego mieszkania. Duży taras, słoneczny salon, dodatkowy pokój na biuro? Za pomocą odpowiednich materiałów przedstawisz swoje mieszkanie w najlepszym świetle. A przyszli nabywcy będą zachwyceni innowacyjnym projektem!
Drogie są takie wizualizacje?