Wybór ekranu LED

Brak komentarzy

Wybór ekranu LED wbrew pozorom nie jest rzeczą prostą. Postęp technologiczny spowodował, że dostępny wybór jest ogromny – a co za tym idzie wcale niełatwy. Dostępne modele jak i konkretne marki czy dostawcy powodują mętlik w głowie nie do końca świadomych konsumentów. Jednak nasza świadomość jest coraz większa dlatego teraz nie tylko wielkość jest dla nas ważna. Liczy się coraz więcej kluczowych parametrów, które gwarantują komfort i jakość odbioru przekazu. Sam dostawca jak i kompleksowość usług przez niego oferowanych ma już ogromne znacznie. Sprawdźmy zatem – w jaki sposób wybrać odpowiedni ekran LED.

Pogłęb swoją wiedzę

Powszechny dostęp do szerokiego źródła wiedzy jakim jest internet powoduje, że w bardzo łatwy sposób możesz doinformować się na temat ekranów LED. I nie mówię tutaj od razu o wyborze konkretnego modelu. Zapoznaj się z podstawowymi jak i tymi mniej podstawowymi funkcjami, jakie oferują aktualni, najwięksi producenci ekranów LED. Dzięki temu będziesz wiedział jakie technologie są teraz dostępne. Będziesz również w stanie określić – co będzie dla Ciebie niezbędne, a co praktycznie nieużyteczne. Funkcji jest mnóstwo, dlatego decydując się na konkretne rozwiązania znacznie zwęzi się zakres poszukiwań Twojego wymarzonego ekranu.

Miejsce instalacji

Samo miejsce instalacji jest niezwykle ważnym parametrem wyboru ekranu LED. To gdzie i jak daleko od odbiorców będzie umieszczony ekran – bezpośrednio wpływa na decyzję o jego wielkości, rozdzielczości ekranu, jasności emitowanego obrazu czy sposobie serwisowania.

W przypadku zewnętrznych ekranów LED, które mogą być wykorzystywane np. do reklamowania – ważne są również takie aspekty jak natężenie ruchu, czas eksploatacji, bezpieczeństwo jak i najmniejsza uciążliwość dla mieszkańców. To wszystko również będzie decydowało o wyborze odpowiedniej opcji dla Ciebie!

Parametr ekranu

Głównym parametrem względem którego wybiera się odpowiedni ekran LED jest parametr PITCH. Jest to odległość między środkami sąsiadujących ze sobą pikseli wyrażona w milimetrach. Im ta wartość jest mniejsza, tym jakość ekranu gwałtownie wzrasta. Warto mieć jednak na uwadze, aby parametr ten był jak najlepiej dobrany do oczekiwań i wymagań gdyż wraz z jakością obraz znacznie wzrasta również cena za sprzęt. Nie ma co przepłacań i warto odpowiednio dobrać ten parametr to konkretnych potrzeb.

Zakup ekranu LED do potrzeb reklamowych warto dokładnie przemyśleć, gdyż nieodpowiednio wybrany sprzęt może być znacznie niezadowalający lub po prostu przepłacony. Decyduj się na konkretne rozwiązania świadczone przez sprawdzonych specjalistów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!