Konkursy fotograficzne zyskały na popularności w ciągu ostatnich kilku lat, ponieważ poprawiły się aparaty smartfonów i weszliśmy w epokę „selfie”. Krajobraz online zmienił się jednak jeszcze bardziej. W szczególności wzrost mobilnego ruchu internetowego jest zmieniaczem zasad gry, co sprawia, że Konkursy fotograficzne reagujące na urządzenia mobilne są absolutną koniecznością.

Z tego powodu jedną z najlepszych opcji jest skorzystanie z poniższych wskazówek do stworzenia konkursu fotograficznego. Aplikacje konkursowe też są fajnym pomysłem i dużo ułatwiają, bo są w pełni responsywne i intuicyjne w konfiguracji. Niejedna jest całkowicie przyjemna wizualnie, co sprawia, że proces tworzenia kampanii jest dużo przyjemniejszy.

Wirusowy, płynny i zaraźliwy

Są to wszystkie słowa, których można użyć do opisania treści, która przepływa z dużą prędkością przez sieć. Jeśli w dobie sieci społecznościowych istnieje jeden rodzaj mediów, który mieści się w kategorii mediów o wysokim współczynniku udostępniania i szybko się poruszających, są to zdjęcia. W przeszłości zdjęcia niknęły w szufladach, siedziały na kominkach i były przyklejone do albumów.

Cierpliwie czekały na odbiór i pokazywano je przy pierwszej okazji znajomym i rodzinie. W erze Kodaka zdjęcia wymagały drogich aparatów, skomplikowanego przetwarzania i cierpliwości. Oczekiwanie na opracowanie zdjęć w lokalnym sklepie z aparatami lub w aptece po wakacjach było lekcją radzenia sobie z bolesnymi oczekiwaniami.

Teraz sięgamy do kieszeni lub torebki, a następnie pstrykamy i udostępniamy za pomocą kilku kliknięć. Jest na Facebooku, Twitterze i Google+. Właśnie dlatego konkursy fotograficzne na Facebooku są tak skuteczną taktyką marketingową w świecie mediów mobilnych i aparatów telefonicznych.

Jak przeprowadzić udany konkurs fotograficzny na Facebooku

Chcesz wiedzieć Jak zorganizować konkurs? Oto kilka rzeczy, które musisz wiedzieć, aby te konkursy poszły zgodnie z oczekiwaniami.

# 1. Utwórz konkurs fotograficzny, który pasuje do twoich celów

Konkursy fotograficzne na Facebooku należą do najbardziej wirusowych i angażujących kampanii, jakie możesz uruchomić. Fani mogą brać udział w głosowaniu lub przesyłając swoje najlepsze zdjęcie i głosując. Będą aktywnie promować swoje wpisy wśród znajomych, konsekwentnie promując Twoją kampanię i Twoją markę dla Ciebie!

Jednak poziom zaangażowania wymaganego od uczestników – wybranie najlepszego zdjęcia i poświęcenie czasu na jego przesłanie, drastycznie zmniejszy liczbę adresów e-mail i kwalifikowanych informacji, które normalnie zbierałbyś z prostych loterii lub natychmiastowej wygranej.

Uwaga: Jeśli chcesz rekrutować fanów i włączyć e-maile na masową skalę, proste loterie będą lepszym wyborem niż konkurs fotograficzny.

Konkurs fotograficzny również wymaga więcej czasu i uwagi. Będziesz musiał regularnie sprawdzać nowe wpisy, aby upewnić się, że są one zgodne z twoimi zasadami i wizerunkiem marki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!