Jak pozyskujesz leady biznesowe? Nie ma żadnej srebrnej kuli, która pozwoliłaby odpowiedzieć na to pytanie, ale jedną z taktyk jest optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO). Co najmniej 50 procent (tak, 50 procent) naszych potencjalnych klientów pochodzi z bezpłatnych wyników wyszukiwania, a głównie za pośrednictwem Google, które nadal dominuje.
Czy wiesz, że bezpłatne wyniki wyszukiwania mają 8,5 razy większe prawdopodobieństwo kliknięcia niż wyniki płatne? Więc poza słowami kluczowymi, które są krytyczne, jaki jest sekretny przepis na dobre pozycjonowanie stron? Firma Google nie ujawniła dokładnie, w jaki sposób ocenia firmy pod kątem wyszukiwania i ciągle zmienia swój algorytm. Ale jest kilka praktyk, które pomogą. Oto kilka…
Treść, treść, treść!
Tworzenie i odświeżanie treści na stronie internetowej to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie wyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Jeśli możesz, codziennie dodawaj zawartość do swojej witryny. Jeśli nie, regularnie publikuj nowe treści. Upewnij się, że dołączasz wysokiej jakości linki zwrotne, które również pomagają w wyszukiwaniu rankingów.
Wykorzystaj swój blog
Twój blog to najłatwiejszy sposób na tworzenie treści. Napisz o tym, co wiesz – o swojej firmie. Nie tylko pomaga to w wynikach wyszukiwania, ale także zapewnia Tobie i Twojej firmie pozycję liderów w branży. Ponownie, nie zapomnij o prawdziwych linkach zwrotnych, a na końcu swojego bloga umieść także „Powiązane artykuły”, aby zwiększyć swoją pozycję w Google.
Bądź widoczny w social mediach
Twoje kanały społecznościowe mogą być kolejnym doskonałym źródłem treści i przechwytywać potencjalnych klientów szukających Twojej firmy. Ale nie popełniaj błędu samodzielnej aktywności w społeczności. Dodaj przyciski społecznościowe i treści do swojej witryny – i odwrotnie, upewnij się, że Twoje kanały społecznościowe przekierowują czytelników / widzów z powrotem do Twojej witryny.
Zdobądź i zmaksymalizuj swoją wizytówkę w Google Moja Firma
Oto mały sekret: wykorzystanie mocnych stron Google pomoże w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Zdecydowanie chcesz zgłosić prawa do swojej wizytówki w Google Moja Firma, a następnie upewnić się, że jest w pełni funkcjonalna i zawiera wszystkie istotne informacje. Te listy zawierają informacje o wyskakujących okienkach, które pojawiają się lokalnie w wynikach wyszukiwania – i stanowią kolejny element zestawu, którego Google używa do oceny Twojej firmy. Z dobrym wpisem w Google Moja Firma masz większe szanse na awans w lokalnych wynikach.
Uzyskaj recenzje
Czy opinie Google pomagają w wynikach wyszukiwania? Krótka odpowiedź brzmi: tak. Recenzje Google pomagają poprawić rankingi wyszukiwania i ogólne wyniki SEO. Chociaż istnieje wiele czynników związanych z rankingami wyszukiwania, recenzje klientów online mogą być silnym sygnałem dla wyszukiwarek, które wyrażają wiarygodność i autorytet.. Dlatego upewnij się, że prosisz klientów o to, aby Cię zrecenzowali, zwłaszcza w Google.
Dzięki tym wskazówkom, które pozwolą Ci uzyskać lepsze wyniki wyszukiwania, będziesz na dobrej drodze, aby skorzystać z napływu nowych perspektyw biznesowych.